foxpost

2019.06.05.

Foxpost automatában feladok egy csomagot. Pont úgy, mint sokszor máskor is, simán, nem utánvéttel. Csomag értéke 4500Ft, Feladási díj 699Ft.

2019.06.10.

A címzett szólt, hogy a csomag még nem ért oda.

2019.06.12.

A csomag még mindig nem ért oda.   A csomagkövetőn megnézem, de "nem feladott"-ként látja a csomagot. Írok az ügyfélszolgálatnak, "hogy mi a helyzet?".

2019.06.13.

"A küldemény ezen a számon szerepel rendszerünkben: CLFOX006840085432814
Rendszerünk alapján nem érkezett be központi raktárunkba a csomag. Kérem szíves segítségét a csomag küllemét és tartalmát illetően, hogy ellenőrizhessük a beazonosíthatatlan küldemények között."

Megírom a csomag csomag küllemét, a ráírt azonosítókat és a tartalmát. 

"A csomag keresését megkezdtük. Amennyiben 06.20-ig nem történik érdemi előrelépés az ügyben, elveszés miatt kárigénnyel tud élni.
Amint érdemi információval tudunk szolgálni jelezzük Önnek.
Az okozott kellemetlenség miatt szíves elnézését kérem.
Üdvözlettel,
Schvorczi Viktória
Foxpost Ügyfélszolgálat"

2019.06.20.

Válasz nincs. Írok, hogy mi a helyzet a csomaggal?!

2019.06.20.

"A küldemény elveszése okán kérjük az alábbi linken található űrlap kitöltésével nyújtsa be kárigényét. Kérjük a csomag értékét igazoló átutalás részletét vagy adás-vételi dokumentumot mellékelje.
https://www.foxpost.hu/ugyfelszolgalat/csomagkuldes/elveszett-csomag/
Az okozott kellemetlenség miatt szíves elnézését kérjük.
Üdvözlettel,
Schvorczi Viktória
Foxpost Ügyfélszolgálat"

2019.06.24.

Kitöltöm az on-line kárigénylőt. Mellékelek utalási bizonylatot, számlát, mindent!


2019.07.03.

"Köszönjük, hogy kitöltötte a(z) Kárigény bejelentés elveszett csomaghoz űrlapunkat, amelynek tartalma a következő:
Munkatársunk várhatóan 2 munkanapon belül válaszolni fog, szükség esetén felvesszük Önnel a kapcsolatot telefonon.
Panaszbejelentés, kártérítési igény kivizsgálására és megválaszolására cégünknek a hatályos jogszabály alapján (2012. évi CLIX. törvény a postai szolgáltatásokról) harminc nap áll rendelkezésre, ezen ügyek elintézése vonatkozásában ezt tekintjük irányadóak.
Köszönettel: Török Alexandra
2019. július 03. szerda, 10:23" 

2019.07.03 - 2019.07.21. 

Nem történik semmi, se egy e-mail, se telefon, se semmi megkeresés. 

2019.07.22.

Ezt az e-mailt kapom:   "Szeretnénk érdeklődni, hogy közben megoldódott-e az eset? Miben tudunk segíteni a megoldásban?"

Megírom nekik, hogy mitől a szartól oldódótt volna meg a probléma, mert hogy se csomag, se  kártalanítás. Mondom, 4500Ft-ról van szó. 

2019.07.23.
"Kárigényét jogosnak találtuk, a csomag értékét 8 napon belül átutaljuk a megadott bankszámlaszámra." 


2019.07.23. 

Örülök, hogy mindjárt megoldódik. 

2019.07.24.

Visszautaltak 699Ft-ot, a feladási díjat. A többit nem!


2019.08.02.

Írok a Foxpost ügyfélszolgálatnak, hogy nem érkezett utalás. 


2019.08.05.

"Kedves László!
Elnézését kérem a kellemetlenségek miatt.
Felvettem a kapcsolatot a pénzügyi csoporttal ez ügyben, az összeg hamarosan átutalásra került.Üdvözlettel,
Török Alexandra
FOXPOST Zrt. "

2019.08.12.

Írtam, hogy az utalás még mindig nem érkezett meg.


2019.08.25.

"Kedves László!
Sajnos hibás a bankszámlaszám.
Kérem, adja meg a helyes számlaszámot.
Köszönöm.
Üdvözlettel,
Török Alexandra
FOXPOST Zrt. "

2019.08.25. 

Természetesen jó bankszámlaszámot küldtem korábban is, de még aznap elküldtem a "helyes" bankszámlaszámot újra.


2019.08.30.

"Kedves László!

A helyes számlaszámot továbbítottuk a pénzügyi csoportnak.
Az átutalás hamarosan megtörténik.
Megértését és türelmét köszönjük!Üdvözlettel,
Török Alexandra
FOXPOST Zrt.

2019.09.18.
Eddig semmi!

2019.09.18.
Ma írtam nekik, hogy  "Van-e még valami probléma, hogy még mindig nem történt meg az átutalás?"

2019.09.24.

"Kedves László!
Elnézését kérem a kellemetlenségek miatt , felvettem a kapcsolatot a pénzügyi csoporttal ez ügyben.
Üdvözlettel,
Török Alexandra
FOXPOST Zrt.
Telefon: + 36 1 999 0 369 (H-P: 08:00-20:00)
Telephely: 1097 Budapest, Táblás utca 36-38. "C" épület"


2019.09.30.

2019.10.01.

Az utalás megérkezett. Az elveszett csomag miatti kártalanítás 4 hóhapot vett igénybe.

VÉGE.