OE - LIDO E

2017.06.23

A WOC-n vásároltam egy nagyon sokak által kedvelt kézi őrlőt, egy LIDO E-t. 

Boldogan vittem haza. 

A dobozban egy Lido e, egy 2.5-es imbuszkulcs és egy tisztítóecsetet találtam. Eddig nem igazán meglepő, kb. erre is számítottam. 

A darálót kézbe véve egy igen míves eszköz hatását kelti. Erős, polírozott aluöntvény alkatrészek, jó fogású, szép megmunkálású, minőségi darab. 

Aztán elkezdtem állítgatni, tekergetni. 

Úgy hallottam, hogy azért nincs minden rendben.

Aztán szétszedtem, kíváncsi voltam, hogy mi lehet a gyenge pont. 

Mellesleg megjegyzem, hogy a csomagban kapott imbuszkulcs annyira szar minőségű, hogy már újonnan is görbe volt és az első csavarban megforgott a vége, kb. használhatatlan. leköszörültem belőle 5 mm-t, úgy már jó lett.

Erős plexi(?) babtartály, alumínium alkatrészek, fokozatmentesen állítható őrlőmű, 48 mm-es Etzinger kúpos kés, rozsdamentes acél tengely.

A tekerőkar igazán szép minőségű polírozott alumínium öntvény.

A tengely három ponton van csapágyazva bronz siklócsapágyakkal. A felső kettő szép, pontos, 2-3 százados illesztésű lehet. A harmadik csapágyról később. 

Az első problémát ott találtam, hogy az álló kés nem pontosan illeszkedik a fészkébe. a kotyogás pár tized mm lehet. Kúpos késnél ez akár még bele is férhet.  

majd valamikor folyt köv.    

© caffe35  2023.     Minden jog fenntartva!
A leírások és képek a szerző szellemi tulajdona!
A szövegek, képek más weblapon, fórumon történő közzétételéhez a szerző csak forrásmegjelöléssel (link) járul hozzá!
Az oldalt a Webnode működteti Sütik
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el